19 Kasım 2017 Pazar
 
 » Ana Sayfa
 » Şirket Profili
 » Hizmetlerimiz
 » Ürünler
 » İnsan Kaynakları
 » Resim Galerisi
 » Ziyaretçi Defteri

Alan Adı Sorgulama
www.
.com-.net-.org Yardım

Arama
Sitede Webde

powered by FreeFind

www.Belediyeler.Net

Sitemizdeki güncellemelerden ve yeniliklerden haberdar olmak isterseniz
 E-Mail  Adresinizi
Kayıt ediniz
İsminiz:

E-Mail Adresiniz:

Ekle: Çıkar:

www.Belediyeler.Net

Arama Siteleri:
Son Güncelleme
08.11.2014

www.Belediyeler.Net

 

 

 

Türkiye'nin Belediyeler Portalı

Başarılı bir e-ticaret sitesinin 7 altın kuralı

E-ticaretin nabzını tutan CRMdaily.com, araştırma şirketi Gartner Group'un CRM analisti Adam Sarner'la görüşerek, başarılı bir e-ticaret sitesinin 7 altın kuralını belirledi.

1.HIZ
Site ziyaretçilerinin, sitenizi en kısa zamanda terkmetmesini sağlayın! Saçma görünüyor olabilir ama bu ilkenin basit bir mantığı var: Ziyaretçileriniz sitenizde çok fazla zaman harcıyorlarsa, bir şeyler yolunda değil demektir.
Muhtemelen de, sitenin içinde yollarını kaybettikleri için, çok fazla zaman harcıyorlardır; yani sitenizin navigasyonu çok kötüdür. Müşterinizin, aradığı ürünü kolaylıkla bulmasını sağlayacak bir navigasyona sahip olmak, altın kural..

2. ANLAMAK
Ziyaretçinizin bütün sorularını yanıtlayarak, ona yardımcı olun. Adam Sarner'a göre, internet ziyaretçileri, satın almak istedikleri ürünle ilgili, karşılaştırma yapmak istiyor, ürünün özellikleri hakıknda 'derin detay' görmek istiyor...

Bu bilgileri ona sağlamazsanız, soluğu, kafasındaki sorulara yanıt veren başka bir sitede alabilir, unutmayın!

3. BİLGİ
Müşteriniz için hafıza yaratın. Sitenizi ikinci ziyaretinde, ilk girişinde hangi ürünlere baktığını, hangi ürünlere sipariş vermeye hazırlandığını ya da verdiğini ve siparişinin hangi nokta da olduğunu, görmeli... Ki böylece, sitenizi hem kişiselleştirmiş olsun hem de zaman kazansın.

4. İNSİYATİF
Çapraz satış yöntemini mutlaka kullanın! Ziyaretçiniz, sitenizde yeralan herhangi bir ürünle ilgilendiğinde, ona, o ürünle en yakından ilgili ürünleri mutlaka gösterin!
"Bir video recorder alacaksam.." diyor Sarner, "Eminim ki, bir tripod'a ve video kameramda kullanacağım pillere de ihtiyaç duyuyorumdur..."

5. EN ÖNEMLİ BİLGİLERİ SONA SAKLAMAYIN!
Müşterinizin sipariş verirken öğrenmesi gerekenleri, yani gönderim ücretini, vergileri, teslimat tarihini ve ürünün o anda stoklarınızda olup olmadığını, en sona saklamayın!
Müşteri, kredi kartı numarasını vermeden önce, mutlaka bu unsurlar hakkında bilgi sahibi olmalı, aksi takdirde kendisini kandırılmış hissedebilir.

6. SORULARA HEMEN YANIT VERİN!
Sitenize gelen sorulara HEMEN yanıt verin! Sander, e-ticaret sitelerinin, özellikle sipariş aşamasında yaşanacak zorunlara yanıt vermek için bir "Panik" düğmesinin bulunması gerektiğini söylüyor.
Yanıt sisteminiz, anında eposta sistemini ve telefonla yanıt sistemlerini kapsamalı. Telefon hattındaki insan sesinin, acil durumlarda, müşteriyi rahatlatacağını söylüyor Sander, ve ekliyor: "İki-üç günlük gecikmeyle verilen yanıtlar, müşterinizi kaybetmenize yol açar!"

7. CÖMERTLİK!
Alışveriş esnasında müşterilerinize bol bol bonus imkanı sunun. Ücretsiz gönderim, ekstra indirim imkanları ya da hediyeler, müşteriniz için cazibe unsurları olacaktır.
Ama Sarner, bu bonus'ların çok dikkatli seçilmesi gerektiğini söylüyor. Hedef kitleye uygun dizayn edilen bonus'lar olması gerekiyor bunlar.. Gençlerden oluşan tüketiciler için bir MP3 çalar iyi bir hediye olabilir, ama MP3 Player, orta yaşlı tüketici için pek de iyi bir hediye değil öyle değil mi?


Kaynak : Netekonomist








Geri Arkadaşına Gönder

Bir toplumun elde edebileceği özgürlük, o toplumun olgunluk derecesine bağlıdır.
Koestler

(C) 1997-2009 KEYKOBİ.NET WEB Grubu tarafndan hazırlanmıştr.   

E-mail:  mail@ncp.com.tr
         


www.Belediyeler.Net

GÜNCEL


Ülkemizde yaşananlardan sonra İnternet'te sansürü destekliyormusunuz? ( 05.01.2007)
 Denetim Altında tutmak lazım  
 Evet Sansürlenmeli  
 Hayır Sansürlenmemeli  
Toplam Katılım : 1432

www.Belediyeler.Net

ANTALYA